V košarici nimate izdelkov.

Preizkusite

Splošna vprašanja

V: Kako vas lahko kontaktiram?

  • E-pošta: Naša ekipa vam bo z veseljem pomagala v primeru vprašanj ali težav. Na e-poštna sporočila odgovorimo takoj, ko je mogoče. Pošlji e-pošto ekipi Delimano.

    Na vprašanja o izdelkih, blagovni znamki, novinarska vprašanja in pogosto zastavljena vprašanja, poslana po e-pošti odgovarjamo hitro in po najboljših močeh.
  • Telefon: Pokličite nas in pomagali vam bomo pri vaših vprašanjih ali težavah. Prav tako lahko preko telefona tudi oddaste naročilo, zato ne oklevajte in nas pokličite. Brezplačna telefonska številka je 080 14 74 (pon.–pet. 8.00–21.00, sob. 8.00–12.00).

    Na vprašanja o vašem naročilu, dostavi in stanju pošiljke odgovarjamo preko telefona hitro in po najboljših močeh. Prav tako pa je naročanje preko telefona enostavno in ni vam treba nič tipkati po računalniku.

V: Ali nudite klepet v živo?

Trenutno ne nudimo klepeta v živo, a je ta v pripravi. Ker vam želimo ponuditi najboljšo možno pomoč, na tem trdo delamo.

V: Ali imam kake prednosti, če pri vas ustvarim račun?

Prepričani smo, da je temu tako. In teh prednosti je veliko!

  • Ob ponovnem nakupu vam ni več potrebno izpolnjevati nobenih polj, zaradi česar je nakup hiter in res enostaven.
  • Lahko si ustvarite seznam želja in enostavno dodajate zanimive izdelke na osebni seznam.
  • Enostavno lahko spremljate zgodovino vaših naročil.
  • Ogledate in urejate lahko vse vaše e-poštne naročnine ter se od njih enostavno odjavite ali jih začasno ustavite.
  • Na dom lahko naročite tiskane kataloge in veliko več.

V: Kako vem, da je nakupovanje pri vas varno?

Vsak dan 100-odstotno zagotovimo, da je nakupovanje na spletnem mestu Dormeo varno. Prav tako spoštujemo vašo zasebnost in smo zavezani k temu, da jo varujemo.

Da bi izvedeli več, si preberite rubriki Politika o zasebnosti in Pogoji poslovanja.

V: Kako lahko napišem mnenje o izdelku?

Zelo enostavno. 

  1. Pri izbranem izdelku, na vrhu strani in zraven zvezdic vam je na voljo gumb Komentarji, ki ga lahko kliknete in pristali boste na dnu strani.
  2. Na strani, kjer lahko vidite najnovejša mnenja, se nahaja gumb Oddaj mnenje, ki ga kliknete in lahko boste napisali svoje mnenje.
  3. Odgovorite na nekaj enostavnih vprašanja in napišite svoje mnenje.
  4. Nato kliknite na zeleni gumb Oddaj mnenje.
  5. Vaše mnenje bo vidno na strani največ 48 ur po oddaji mnenja.

Ne pozabite, da lahko mnenje oddate samo, če ste prijavljeni. Če si še niste ustvarili računa, kliknite tukaj, da ga ustvarite.

Prosimo, preberite si Pogoji uporabe, da bi izvedeli več o zakonskih določilih in pogojih v zvezi z vašo oddajo mnenja.

V: Kako lahko všečkam vašo Facebook stran?

Našo Facebook stran lahko všečkate s klikom tukaj. Hvala!

V: Kako se lahko naročim na vaš seznam za prejemanje e-pošte?

Na naš seznam za prejemanje e-pošte se naročite s klikom tukaj. Hvala!

V: Kako se lahko odjavim od vašega seznama za prejemanje e-pošte?

Če ne želite več prejemati naših e-poštnih sporočil (ponudbe, članke itn.), se prijavite v vaš račun in kliknite kategorijo Naročnine na novice, kjer lahko enostavno urejate vaše obstoječe naročnine.

V: Kako lahko uporabim prejeti kupon?

Uporaba kupona je enostavna.

  1. Po oddaji naročila imate na prvem koraku plačila na voljo prostor za vnos kupona.
  2. V ustrezno polje prilepite kodo kupona in kliknite zeleni gumb »Aktiviraj kupon«.
  3. Popust ipd. bo samodejno prikazan na desni strani podatkov o ceni.

Izdelki s keramično prevleko

V: Ali moram pred uporabo posode za kuhanje s keramično prevleko kakor koli obdelati?

Pred uporabo operite posodo s toplo milnico, da odstranite sledi prahu. Posušite jo s papirnato brisačo, kateri ste dodali kanček olja, da odstranite odvečno vlago.

V: Do katere temperature je obstojen keramični premaz?

Premaz CERAMICA® je odporen na visoke temperature (450 °C) in zelo obstojen – kljub temu pa priporočamo, da posode ne pregrevate, če je prazna. Posode ne puščajte na štedilniku ali v pečici brez nadzora.

Preverite, ali grelnik ustreza velikosti posode in ta ne sega čez rob grelnika.

V: Katero olje naj uporabljam pri kuhanju s keramično posodo?

Priporočamo uporabo olj ali masla. Uporabite olja in masti z visoko točko dimljenja, kot npr. rafinirano oljčno olje, arašidovo olje, olje iz koruznih kalčkov in maslo.

V: Katere pripomočke naj uporabljam pri kuhanju s keramično posodo?

Da boste lahko posodo uporabljali čim dlje, kuhajte s plastičnimi, gumijastimi in lesenimi pripomočki. Kovinskih pripomočkov ne smete uporabljati na nobenem nesprijemljivem premazu. Hrane ne režite v posodi.

V: Kako lahko operem keramično posodo?

Počakajte, da se posoda ohladi in jo nato po vsaki uporabi temeljito očistite.

Posoda s premazom CERAMICA® so enostavne za ročno pranje brez grobe gobe in agresivnih čistil. Pri pomivanju v pomivalnem stroju uporabite blag detergent, da preprečite poškodovanje nesprijemljive površine.

Če se zažgejo, lahko nekatera mastna živila (klobase, slanina itn.) puščajo lažje madeže. Za odstranitev teh madežev namočite posodo v vročo vodo, ki ste ji dodali detergent, in jo nežno zdrgnite z mehko gobo. V primeru trdovratnih madežev, v posodi segrejte nekaj belega kisa in jo nato enostavno očistite. Ti madeži pa nikakor ne vplivajo na uporabnost posode.

V: Kako naj shranjujem keramično posodo?

Za čim daljšo uporabnost, vedno ravnajte s posodo previdno in pazite, da ne opraskate njene površine.

Posodo odlagajte previdno in pazite, da ostali pokrovi s tankimi ostrimi robovi ne poškodujejo njene notranjosti. Odlična zaščita pred praskami je zaščitna podloga Delimano Daisy za posodo, ki je narejena iz netkanega materiala.

Čez čas postanejo vidne določene praske in razbarvanost, ki pa so običajne in ne vplivajo na uporabnost posode.

V: Je keramična prevleka okolju prijazna rešitev?

Premaz CERAMICA® je poseben premaz, ki temelji na nanotehnologiji, katera ustvari gost in kompakten sloj, ki je vedno gladek in brez por. Premaz CERAMICA® ne vsebuje PTFE in temelji na tehnologiji z gelom z raztopino (to pomeni, da je keramična prevleka razpršena po površini brez uporabe lepila) z lastnostmi enostavnega čiščenja.

V nasprotju z drugimi nesprijemljivimi premazi je premaz CERAMICA® organski, ne vsebuje PFOA in njegova proizvodnja je bolj okolju prijazna, saj ima nižje emisije CO2.

Ker je naraven in organski material, ima premaz CERAMICA® manj vpliva na okolje ter omogoča bolj zdravo kuhanje zaradi svoje odlične toplotne prevodnosti.

Reklamacije

V: Moj izdelek Delimano je poškodovan. Kaj lahko naredim?

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek. V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali ga zanimajo reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:

Ne pozabite, da brez veljavnega garancijskega lista ne bomo krili stroškov popravila. Po koncu garancijskega obdobja nas še vedno lahko kontaktirate in pomagali vam bomo pri rešitvi okvare.

V: Kako dolgo traja garancija mojega izdelka?

Za vse izdelke linije Tempo Presto nudimo 10-letno polno garancijo. Za vse izdelke linij Delimano Prima+ in Suprema nudimo 2-letno polno garancijo. Vsi ostali izdelki na spletnem mestu Delimano imajo 1-letno polno garancijo.

Za več informacij glejte rubriko Garancija.

Za določene izdelke pa lahko dokupite tudi dodatno jamstvo, ki vam podaljša garancijo izdelka. Dodatna jamstva so na voljo za 2 ali 3 leta, naročite pa jih lahko tukaj.

Naročila

V: Ali lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Če želite vaše naročilo spremeniti ali preklicati, nam pošljite e-poštno sporočilo in za vas bomo naročilo spremenili ali preklicali. Če je naročeni izdelek že zapustil skladišče, naročila več ne moremo spremeniti; lahko ga zavrnete ob dostavi.

V: Kakšno je stanje mojega naročila?

Z veseljem vam sporočimo stanje vašega naročila. Najhitrejša pot za to je, da nas pokličete na tel. št.: 080 14 74 oz. 08 / 200 91 91 ali nam pošljete e-pošto in takoj vam bomo sporočili zahtevane informacije.

V: Izdelek, ki ga želim kupiti, ni na zalogi. Kaj lahko storim?

Na žalost imamo na zalogi le omejeno število določenih izdelkov in v tem primeru vam izdelka na žalost ne moremo dostaviti.

Če izdelka ni možno naročiti, nas pokličite in z veseljem vam bomo pomagali poiskati drug ustrezen izdelek.

O spremembah glede stanja vašega naročila pa boste obveščeni prek e-pošte ali telefona.

Dostava izdelkov

V: Koliko stane dostava?

Stroški dostave so izračunani na podlagi teže celotnega paketa. Razpredelnico izračuna za lokalno dostavo lahko najdete tukaj.

V: Kdaj lahko pričakujem svoje naročilo?

Ob vsakem naročilu vas bo kontaktiral naš strokovnjak Delimano ter pri vas preveril vaš naslov in datum dobave.

Izdelki na zalogi so običajno dobavljeni v 3 do 5 delovnih dneh od dneva končne potrditve vašega naročila. Vsi ostali izdelki Delimano so dobavljeni v 7 do 10 delovnih dneh po prejemu naročila.

Če vas v roku enega tedna naš strokovnjak Delimano ne kontaktira, nam pošljite e-poštno sporočilo ali pa nas pokličite na telefonsko številko 080 14 74 in takoj bomo poizvedeli, kje se nahaja vaše naročilo.

V: Ali lahko izbiram, kdaj naj bo izdelek dostavljen?

Želje glede dostave lahko zabeležite v email sporočilu ali pa željo izrazite našemu strokovnjaku Delimano, ko vas kontaktira, in potrudili se bomo, da bomo upoštevali vaše želje.

V: Ali bom moral/-a osebno podpisati za svoj paket?

V primeru plačila z gotovino po povzetju boste morali osebno prevzeti izdelek in podpisati prevzem.

V: Kaj pa, če si premislim in izdelka še nisem prejel/-a?

Če ste si premislili, vas prosimo, da nas o tem čim prej obvestite. Takrat lahko naročilo enostavno prekličemo, brez da bi vi imeli dodatne stroške.

Vsi naši izdelki Delimano imajo 15-dnevni rok vračila. Tako da, če z izdelkom ne boste zadovoljni, ga lahko vrnete in vrnili vam bomo denar. 

V: Ali dostavljate izven države?

Običajno ne dostavljamo izven države, če pa bi se izrecno zanimali za naše izdelke, pa nas kontaktirajte po e-pošti in bomo individualno obravnavali vaš primer.

Vračila

V: Želim vrniti svoje naročilo. Kaj moram storiti?

Pokličite nas na tel. št. 08 / 200 91 91 ali pa nam pošljite email na reklamacije@studio-moderna.com in zadevo bomo za vas uredili.

V: Kako dolgo traja, da mi povrnete stroške naročila, če vrnem naročeni izdelek?

Če ste nam za zahtevo vračila posredovali vaš transakcijski račun, vam bomo stroške povrnili v roku 1 tedna, v primeru poštne nakaznice v roku 14 dni, najkasneje pa po zakonsko določenem roku 45 dni.

V: Kakšni so stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želim vrniti?

Če želite izdelek vrniti, morate izpolniti obrazec za reklamacijo in nam ga poslati na

Studio Moderna d.o.o.
Podružnica v Ljubljani
Litostrojska cesta 52
1000 Ljubljana (za oddelek reklamacije)
.

Stroški pošiljanja za izdelek, ki ga želite vrniti, je izračunan strani izbranega ponudnika storitev na podlagi teže in velikosti izdelka. Stroške pošiljanja v primeru reklamacije krijete vi, razen v primeru stvarne napake, kjer odvoz uredimo mi.

Informacije o plačilu

V: Katere vrste plačil sprejemate?

Trenutno sprejemamo naslednje vrste plačil:

  • Plačilo z gotovino po povzetju (na dom ali v trgovini)
  • Plačilo na obroke (število obrokov je navedeno za vsak izdelek posebej) preko podjetja Summit Leasing Slovenija d.o.o (Pogoji poslovanja)
  • Plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, Visa Elektron, Maestro in Activa
  • Plačilo s kreditnima karticama Diners (do 24 obrokov) in American Express (do 12 obrokov)
  • Plačilo s sistemom Paypal

V: Ali sprejemate mednarodne kreditne kartice?

Trenutno sprejemamo naslednje kreditne kartice: Visa, Mastercard, Diners in American Express.

Izdelke lahko na obroke kupite tudi preko podjetja Summit Leasing Slovenija d.o.o.

V: Kako poteka plačilo po povzetju?

Plačilo po povzetju je najbolj varen način plačila. Enostavno pripravite znesek vašega naročila, ki ga nato poravnate dostavljavcu, ko vam ta dostavi vaš izdelek.

V: Ali je varno plačati s kreditno kartico na vašem spletnem mestu?

Da. Pri tem sodelujemo z najbolj zaupanja vrednimi partnerji in obdelava vašega plačila s kreditno kartico poteka na zavarovani in varni strani. Vsaka zaupanja vredna stran, ki sprejema plačilne kartice uporablja varno povezavo. To prepoznate po tem, da se pred naslovom spletne strani napiše HTTPS kar pomeni, da je vzpostavljena varna povezava.

Tehnologija

V: Kaj so piškotki? Ali moram v svojem brskalniku omogočiti piškotke?

Piškotek je majhna količina podatkov, ki so poslani v vaš brskalnik s spletne strani in so shranjeni na trdem disku računalnika. Če nastavitve vašega brskalnika to omogočajo (večina brskalnikov ima omogočene piškotke), lahko vsaka spletna stran pošlje svoj piškotek vašemu brskalniku. Da bi zaščitili vašo zasebnost, piškotki ne shranjujejo osebnih podatkov, temveč uporabljajo anonimne edinstvene identifikatorje. Vsaka spletna stran lahko dostopa le do tistega piškotka, ki ga je poslala trdemu disku, ne pa do piškotkov, poslanih z drugih spletnih strani.

Če računalnik delite z drugimi, in ne želite, da bi ti imeli dostop do podatkov o računu, se prepričajte, da se odjavite s spletne strani, preden pustite računalnik brez nadzora. Odjavite se lahko s klikom na povezavo »Odjava« na vrhu strani.

Za več informacij o uporabi piškotkov si preberite rubriko Piškotki.

V: Pri oddaji naročila prejmem sporočilo o napaki, ki navaja, da je prišlo do napake. Kaj je narobe in kaj moram storiti?

Prepričajte se, da ste vnesli vse podatke, ki so potrebni za oddajo naročila (svoje podatke in podatke o kreditni kartici preverite dvakrat). Manjkajoči deli so obrobljeni z rdečo.

Če je vse v redu a še vedno ne morete oddati naročila, vas prosimo, da zaprete spletno stran in jo poskusite znova odpreti. Če težava še zmeraj ni odpravljena, nam prosite pošljite e-pošto in težavo bomo odpravili mi.

Vaši podatki

V: Moj e-poštni naslov se je spremenil. Kako lahko posodobim svoje podatke?

Vaš e-poštni naslov posodobite tako, da se prijavite v vaš račun in kliknete kategorijo Naročnine na novice.

V: Rad/-a bi spremenil/-a svoje geslo? Ali ga lahko?

Svoje geslo posodobite tako, da se prijavite v svoj račun in kliknete kategorijo Podatki o računu.

V: Ne želim več imeti računa. Kako ga zaprem?

Če želite preklicati svoj račun in vse njegove podatke, nam pošljite e-poštno sporočilo na info@delimano.si, in to bomo za vas storili mi.

Potrebujete pomoč?
x
Pokličite brezplačno na 080 14 74
Imate vprašanje ali pa bi radi več informacij o izdelku izvedeli od naših svetovalcev? Zato smo tu za vas, da vam pomagamo.

Pokličite nas na brezplačno številko in z veseljem se bomo odzvali vašim vprašanjem.

Vaši Delimano svetovalci